Статистика |
Hozirda saytda: 23 Mexmonlar: 23 Foydalanuvchilar: 0 |
|
Главная » 2013 » Iyul » 05
Жанубий Афғонистоннинг Гильменд провинциясида 5 ёшдан 8 ёшгача бўлган тўрт нафар қизларсув олиб келгани кетаётган чоғида йўлга қўйилган мина портлаши оқибатида ҳалок бўлган.
Бу хақда мазкур провинция губернатор вакили Омар Звак хабар берди. Ҳудди шу куни шарқий Пактикапровинциясида икки нафар 10 ва 12 ёшли мактаб ўқувчилари мактабдан уйга қайтаётган чоғида минада портлабкетган.
Провинция губернатори Моклиш Самимнинг айтишича, тинч фуқаролар, айниқсаёш болаларнинг бу тарзда
...
.
Просмотров: 524 |
Дата: 05.07.2013
|
|
Бугун ФИФА миллий терма жамоаларнинг янги рейтингини эълон қилди. Унга кўра мамлакатимиз бош жамоаси аввалги ойдаги ўрнидан қимирламаган. Терма жамоамиз дунё миқёсида 563 очко билан 58-ўринни мустаҳкам эгаллаб турибди. Рейтингни ҳамон Испания термаси бошқариб бормоқда. Иккинчи ўринда Германия термаси. Кутилмаганда Колумбия терма жамоаси учинчи поғонага кўтарилиб олди. Аргентина, Голландия ва Италия эса кейинги поғоналарни банд этишган. 1.Испания 2.Германия
...
.
|
Россиянинг «ВКонтакте» ва «Одноклассники» тармоқлари дунёнинг энг йирик ижтимоий тармоқлари ўнталигига кирди. «ВКонтакте» мазкур рейтингда тўққизинчи ўринни эгаллади — comScore маълумотларига қараганда, бир ойида сайтга 79,4 миллион фойдаланувчи кирган. Ўнингчи поғонадан ўрин олган «Одноклассники» тармоғидан эса 65,4 миллион киши фойдаланган. Рейтингдаги етакчилик Facebook тармоғига насиб қилди. Унинг бир ойлик фойдаланувчилари 834,8 миллион кишини ташкил қилди. Twitter
...
.
|
Бугунги суҳбатдошимизнинг қизлар исмига бағишлаб айтган ҳар бир таронаси хит даражасига кўтарилган. «Биллура»,«Ойша», «Жумагул», эндиликда «Маша» деб куйлаётган хонанда Жасур Умиров «Бекажон» газетаси учун эксклюзив интервью берди. Бу гал эса ижод билан хонанданинг «иштаҳасини» очиб, шахсий ҳаётига оид айрим саволларга ҳам ойдинлик киритиб олдик. Блиц-интервью: - Ижтимоий тармоқлардан фойдаланасизми? - Йўқ! Ижтимоий тармоқлардаги «оригинал Жасур Умиров», деб ёзиб олган
...
.
|
|
|
|
|